• Zpět
  • Napište nám

    Řízení kvality

    Nic nepřivede spokojené a loajální klienty tak, jako to dokáže kvalitní produkt.

    Pro koho se hodí?

    Pro každého, kdo chce poskytovat ty nejlepší produkty a služby a kdo chce aby kvalita rostla, ale náklady zůstaly na optimální úrovni.

    Řízení kvality vám umožní procesy řídit systematicky a hlavně měřitelně.

    Vydejte se na cestu, kde každý další krok je lepší než ten předchozí.

    Výhodné vlastnosti

    Není to byrokracie – je to nástroj, který přinese výsledky.
    SMART cíle – investujte energii a prostředky pouze do SMART cílů, modul vám je pomůže rozpoznat.
    Audity pod palcem – audit už nebude strašák, poskytne vám cenné a relevantní informace.
    Bezbolestné reklamace – evidence, upozorňování a správa vazeb na ostatní části systému managementu kvality.

    Kudy vede cesta k neustálému zlepšování?

    Modul QM Řízení kvality vychází z mezinárodních norem pro systémy managementu jako jsou: ČSN EN ISO 9001, ČSN EN ISO 14001, OHSAS 18001, ČSN ISO 45001, ČSN EN ISO/IEC 27001 a další.

    Audit

    Znamenité řízení auditů zajistí jejich správu, evidenci, plánování i organizaci. Sestavíte si tým auditorů dle odborné způsobilosti a budete řídit jejich oprávnění.

    Auditor bude mít k dispozici checklist, díky kterému bude přesně vědět, na jaké oblasti se zaměřit.

    Výstupy z auditů budou zpracovány do přehledných statistik a bude na ně navazovat řízení neshod, doporučení a opatření.

    Neshody, doporučení a opatření

    Díky kvalitnímu reportingu perfektně navážete na výsledky auditů a budete podnikat již jen relevantní kroky.

    Zjištění z auditů přiřadíte odpovědným osobám a budete sledovat, jak odstraňování neshod probíhá.

    Budete mít komplexní přehled o implementaci jednotlivých doporučení a opatření. Řešení je integrované s ostatními částmi systému.

    Cíle

    Určujte, evidujte a organizujte cíle za účelem neustálého zlepšování. Modul umožňuje kontrolovat průběh plnění cílů a schvalovat zdroje k jejich plnění.

    Díky možnosti rozpracování cílů do konkrétních úkolů (programů), budete vždy přesně vědět nejen to, kam míříte, ale také kudy vede cesta.

    Reklamace

    Reklamace není příjemná záležitost, DIRECTIS vám s ní však pomůže. Evidujte přijaté reklamace a to včetně způsobu jejich vyřízení a vyrozumění zákazníka. Nechte se upozornit na termín řešení reklamace.

    Mějte přehled o nákladech a vazbách na evidenci zákazníků. Toto řešení je plně integrované s ostatními částmi modulu (neshody, opatření a úkoly).

    Exaktnost a měřitelnost díky:

    Číselníkům (požadavky, procesy, lokality, normy, kontrolní listy,…)
    Měření všech procesů (KPI)
    Statistickým výstupům

      TEĎ UŽ CHYBÍ JEN VAŠE ÚDAJE

      Odesláním formuláře souhlasíte se zpracovaním osobních údajů.

      DIRECTIS pomáhá třeba zde